Monday, January 18, 2010

DUIT MASYUK DGN SENANG!!!

Anda percaya tak kehidupan kita sering dibelenggu kepayahan untuk mencari wang..untuk mengubah setiap kesusahan memerlukan keputusan yang terbaik..kita sedar semua manusia seperti kita ada perasaan takut..tapi ape yang ditakutkan adalah perkara yang boleh mendatangkan keuntungan..kita lebih memikirkan berapa kali kita jatuh..tapi kita tak pernah fikir berapa kali kita bangun..mulai sekarang kita cuba ubah satiap apa yang kita sematkan dalam minda kita sebelum ini..sekarang ni kita sentiasa bergantung kepada orang tua kita..dengan menyertai peluang ini,kita boleh ubah sikap kita yang sering bergantung dengan orang lain..tak menarik ke bunyi nya????betul tak?so,sekarang ni aku nak cuba bagi korang semua peluang nak ubah hidup korang sendiri..bak kata pepatah yang aku cipta 'kawan yang baik akan tolong kawan baik mereka sendiri..aku bukan nak kongsi benda buruk pon tapi yang baik buat korang dan aku sendiri..benda ni aku nak kongsi sebab dah terbukti..so..jika korang berminat dengan peluang ini..korang boleh bagi mesej kat aku atau call aku..no tepon aku - 0178818267(arshad) 0134245375(epul) 0173074482(ijam)sekian terima kasih...

No comments:

Post a Comment

KakiBLOGGER