Thursday, January 20, 2011

IMPIAN SAYA


assalammualaikum

hari ni nak cte pasal impian.. impian ak nak buka 1 cafe yang lengkap dgn ruang study utk pelajar dan cyber cafe.. kt bwah ni ak ltak gmbr design cafe idaman ak.. so ap lagi meh ler tgk.. mne r tau akan datang ak akn bukak cafe cm ni.. pray for me ya :))


SUMBER IDEA: PERSEKITARAN TEMPAT SENDIRI
KONSEP: SANTAI
PELANGGAN: SEMUA GOLONGAN TERUTAMA PELAJAR
TEMA WARNA: BRIGHT COLOUR AND DARK COLOUR





ni khas dtg utk mkn2 + minum2 + borak2




ni utk pelanggan yang datang ramai terutama keluarga



ni bg yg nk gne komputer ad tmpt disediakn.. sblm tu pndai2 lah byr erk dlu ^_^



ni ruangan khas utk pelajar yang betul2 nak study dan memerlukan sumber rujukan...




ni utk ruangan meeting atau ruangan berbincang secara tertutup..
sespe nk gne blik ni kne r tempah dlu k.



ni utk para penggemar buku atau ulat buku.. boleh lah makan2 minum2 sambil baca buku kat sni.




ni utk ruangan dapur terbuka.. dimana korg boleh tgk cm ne diorg ni masak.. maybe kt sni ak akn letak utk ruangan wt pencuci mulut.. kerusi2 kt tepi2 tu utk sespe yg rse2 nak cbe2 wt blh lh duduk kat situ ok..



yg ni ruang dapur utk makanan berat..

Align Left(gambar sumbangan google images)


ak harap korg dapat ler membayangkan cafe idaman ak.. moga2 lah tercapai hendaknya.. hoho :))

SAYONARA

P/S: apa korg ny impian????

2 comments:

  1. kaw nak bukak mcm nie bole,tapii kaw kene kawen ngan jutawan or bakal ceo mcm aku laa baru bole bukak kot,hahahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahha..
    knp msti mcm ko..
    kah3..
    eih ak blh jer bkk cafe cm tu tnpa prlu kwin ngn jutawan or ceo or ank sultan sklipun

    ReplyDelete