Saturday, January 22, 2011

JOM BALIK


SALAM

"ha ap?? hari ini ahad.. atoiyai dh nak balik matrik ker?? boleh x kalau tak balik? rse cm nk extend cuti jer? boleh x? boleh lah? ye2?" hahaha ini lah antara kata2 bdak2 matrik yang x dapat terima kenyataan cuti dah habis dan terpaksa balik matrik.. tp bagi aku adlh terasa tak nak balik tu.. ye r dh seminggu kan kt rumah.. jadi malas plk nak balik matrik.. hehe.. tapi bila fkir kawan2, hu rase x sabar nak balik.. haha.. alah korg jom je lah balik.. t raya cina kita semua cuti ag.. so jom ler balik matrik.. sekejap je pun.. lepas raya cina kita tggl 2 bulan jer kat matrik tu.. haha.. tak sabar nak abis matrik.. he~ so JOM BALIK MATRIK :))




hahaha cm nak g jaoh jer :))



P/S: aku tak sabar nak cuti lagi :))

2 comments: