Friday, January 28, 2011

JALAN-JALAN


SALAM

rasanya agak lambat aku nak update cite ni. sepatutnya sebelum habis cuti hari tu.. tapi sebab lmbt mengupdate gambar jadi terpaksa lambatkan update gk.. hehehe.. seronok rasanya dapat kuar hr sabtu 22/1/2011.. dah nak abis cuti baru ler terasa nak kuar rumah.. hahha.. pape ntah ak ni... hari tu aku kuar bersama ACAD bubu sayang, cik NUR AISHAH, dan cik SITI HAWA.. kitorang kuar g berkelah.. x jaoh un dkt2 sini jer.. dekat pantai MORIB.. hahha sangat seronok.. rasa cam kuar 10 orang.. meriah bukan men.. padahal kuar 4 orang jer.. sempat ag g beli buih2 sabun yang boleh tiup uh.. hahah sangat seronok + bahagia.. walaupon sekejap tapi aku rasa sangat2 lah seronok + x sabar nak kuar lg nak dorg he~





dari kiri encik ACAD BUBU, AKU, miss NUR AISHAH






cik SITI HAWA yg pakai shawl tu.
ske jer amik gambar nan siput.



mesti ada gambar aku dan dia. hahah.
tapi nak gtw aku tetap paling comel :))




akhir sekali mesti ada gambar aku.
credit to encik ACAD BUBU sbb tlg jd photographer kami :))



P/S: boleh tak saya ajak anda semua kuar ag TAHUN BARU CINA ni??? :))

1 comment: