Thursday, April 21, 2011

BUNTU


salam kawan-kawan!!!


hari ni sepatutnya ak g tlg pakcik ak meniaga.. tapi kat rumah ni tak de org.. terpaksa r ak batalkan hasrat tu jap.. mungkin ptg ni baru tlg kot.. hu.. ok ap kaitan ngan tajuk tu.. hahah.. sebenarnya buntu lah cuti 5 bulan ni.. tak tau nak wat per.. tak kan sepanjang cuti nak g berjoli kot.. anak kilang balak pon bankrap.. tapi tu lah ak nak keje tp mak aku kate t kat rmh tak de org masak, kemas rumah lah ap lah. so terpaksa lah dok rumah.. tapi mungkin aku akan ajar dak2 tuisyen kat sekolah rendah t.. ok lah ad gk duit sepanjang cuti ni.. hoho.. tpi serius lah dok rumah memang bosan.. plan igt sabtu nak g bookfair.. selasa plk nak g jusco (dating kot) heheh.. rabu plk nak g ajar dak tuisyen.. khamis & jumaat masih dalam fikiran.. hehehe.. ok lah nothing to say..



buntu ngan gambar ni.. bosan ke ap??

No comments:

Post a Comment