Sunday, April 24, 2011

PESTA BUKU??

salam!!


hai korg.. hahhaha.. lama dh x update.. walaupon dh abis matrik tapi baru 2 entry yer ak wat.. hahaha.. serabot jer.. ak tgh kekeringan idea ni.. kekadang tu ad ler benda nak cite tp pemalas tahap x ingat.. tu yang berhabuk2 blog ak ni.. hebat bukan!! kalau tgk cite2 mcm banglo kene tinggal tu.. hahaha siap tutup barang2 dalam tu dengan kain putih.. hahha.. dh stop it adibah.. hahaha.. sebenarnya nak cite pasal hari SABTU g PESTA BUKU dekat PWTC.. sumpah sesak lah.. sampai pusing2 kepala aku.. tapi demi nak dapat novel yg blh dapat diskaun terpaksa aku gagahkan diri meninjau sekitar pesta (gaya YB meninjau kawasan) hahaha.. nasib baik dapat 3 novel.. dapat lah aku baca cuti 5 bulan ni!!! hohoho.. tapi sumpah seronok.. ada macam2 novel, majalah dan aktiviti menarik dekat sana... ok lah pesta buku macam tahun2 lepas gak.. cuma tahun ni agk keciwa sbb x dapat tandatangan penulis.. aku teringan nak jumpa ngan penulis PINGU TOHA ni.. aih wahai encik PINGU TOHA saya nak jumpa awak.. saya pon teringan nak jumpa penulis AINA EMIR.. tapi dia datang semalam kot x silap aku.. aih x de rezeki lah.. sodih den.. x pe3.. harap2 tahun depan aku dapat jumpa mereka ni.. hehehe








P/S: x sabar nak tunggu hari selasa ni!!

No comments:

Post a Comment