Sunday, May 15, 2011

cuBa beRseroNok!!


DARI MATA TURUN KE JIWA!

HEYA! lama betul kan aku tak update blog.. *sila angguk yer. he~ sebenarnya aku tak lah sibuk sangat tapi sebab kemalasan telah menguasai diri (ayat biasa aku guna kan kan kan) idea tu banyak jer nak update. sebab dengan tak de ny laptop + malas = tiada entry.. hahaha.. ok2 hari ni nak cter ap yg aku wat sepanjang cuti yang dah nak hampir sebulan rasanya. sebenarnya 2 minggu lepas aku ada gak g cari kejer.. yelah cuti amat2 lah panjang yer.. 5 bulan ok.. panjang bukan.. kalau rindu duduk rumah pon rasanya dah terlebih terubat rindu sampai kebosanan.. macam tu lah yang telah terjadi dkt aku.. so dpt ler kejer kt PUSAT GEDUNG PAKAIAN HARI2. hmm tapi yang x best nyer bapak aku tak kasi atas sebab tertentu.. ap lagi hati ku punah.. huhu.. ok stop.. lepas tu, mak aku offer jadi cikgu ganti kat 1 sekolah ni.. so aku pon teruja walaupon tak minat nak jadi cikgu namun disebabkan bosan aku terima juge.. lagipun pengalaman.. so aku pon apply jer lah.. sementara nak tunggu panggilan menjadi cikgu ganti ni aku un amik ler tugas sebagai suri rumah tangga sepenuh masa.. hehe.. so macam2 tugas lah yang aku wat. sambil2 belajar2 masak.. kira sekarang dah pandai lah masak sikit2.. hahah hebat bukan *sila angguk dengan laju ok.



nampak ni keje suri rumah.. penat wei! siyes.. so sila hargai ibu kita..



mari memasak


nampak tak gambar tu.. mestilah tu bukan aku.. tu kartun jer.. haha.. sebenarnya nak gitau kat korg aku dah pandai wat cupcake.. hahah hebat + teror kan kan kan.. ni pon sebab aku g bljr ngan org yang memang wat kek, terima tempahan kek hari2.. so di situ nya lah bermula kepandaian aku.. haha.. seronok tau bila dapat hasilkan sesuatu.. jadi cari lah hobi untuk hilangkan bosan..



P/S: aku dah mula terima kebosanan duduk di rumah.. haHa.

No comments:

Post a Comment

KakiBLOGGER