Tuesday, May 17, 2011

terKejut Lah


'PENJAGAAN BADAN BERMULANYA DARI MATA'

HIYAK! puh kanan! puh kiri! tepi2 aku nak wat entry ni.. line internet sila beri kerjasama.. he~ hari ni hari cuti bukan. budak2 sekolah seronok lah hari ni cuti.. semalam pon mcm cuti.. yelah korang tak belajar kan kan kan.. baik ngaku cepat kanak2 sekolah.. hahaha.. disebabkan hari ni hari cuti aku dengan bangga nya pepagi bangun ajak mak aku g balik kampung. *sambil dlm hati nyanyi lagu hantu kak limah balik kampung. hoho.. misi aku nak balik kampung adalah untuk kemas mengemas rumah nenda ku.. hahaha.. rajin kan aku. *sila lah angguk dengan paksa. sebenarnya aku nak kemas2 rumah nenda aku sebab bulan 6 ni ad majlis kahwin.. so aku yang dh jadi penganggur setia ni dan kebosanan ni sajalah rajin2 kan diri menolong (nampak sangat tak ikhlas).. hahha .. jadi nya dari pagi hinggalah menginjak ke petang aku dan mak aku mengemas.. pergh berpeluh juga kot. siap baju aku penuh dengan habuk.. haha.. rumah dah ler bosa (besar).. penat tau kemas.. sambil2 kemas sambil tu gak fikiran ligat berputar merancang "hey t aku dah kawin malas lah nak ada rumah besaq2 ni. ponat nak kemas. kalau laki aku memang ada rumah besaq pasti kan maid die ad utk setiap tingkat. hmm hebat2 (sambil sengih2)" hahah henat kan pemikiran aku.. *sila katakan ya ok.. betul lah aku cakap. cuba lah korang g 1 rumah yang besar2 ni.. pastu offer diri nak kemas rumah dorang.. aku jamin 15 minit pastu korang rasa "YA ALLAH x sanggup nya aku nak teruskan" tengok2 korang lari jer.. hahah.. tapi walaupon ponat aku sempat lagi nak on9, update blog ni.. hehehe.. ok2 badan aku dah terkejut sebab penat sangat kemas rumah tadi..


best nyer dapat rehat!


P/S: esok mungkin nak g rumah kawan aku nak tolong wat bunga telur!

5 comments: