Monday, May 16, 2011

kiTa kaN 1 MALAYSIA


HAPPY TEACHER'S DAY


HAPPY MOTHER'S DAY



HUWA.. alh tau dah korang mesti nak kata.. "wei2 dibah ekau ni mimpi ker ap? hari ni HARI GURU lah.. apsal wish HARI IBU sekali.. he~ pandai ny dibah ni.." hey2 korang tak tau ker aku ni kan suka wat benda lain dari yang lain.. suka hati aku lah. hahaHa.. sebenarnya bukan apa aku saja jer wish sekali.. sebab hari tu aku tak wat entry pasal hari ibu kan kan.. ha x perasan lah tu.. he~ korang ni.. pay attention lah sikit.. adoi.. hehehe.. lagipon aku sengaja tunggu hari ni nak wish sekali.. kita kan ada 1 malaysia.. ap salah nya kita 1 kan sekali hari ibu ngan hari guru ni.. *sila katakan setuju.. he~ lagipon ibu aku adalah seorang guru.. so kira ok kan kan sekali wish.. hahaha.. dah cukup.. aku tak nak korang bosan baca entry aku yang tak best ni kan :( huhu.. oleh itu SELAMAT HARI GURU terutama pada ibu saya, guru2 SKSB, SMK JUGRA, SMT SEPANG, dan jua pensyarah KOLEJ MATRIKULASI SELANGOR (KMS). SELAMAT HARI IBU pada PUAN NORRITAH BINTI AHMAD.. love u mom..



thankz teacher's


thankz mom



P/S: aku dah semakin rajin update blog.. percye lah


No comments:

Post a Comment

KakiBLOGGER