Sunday, May 22, 2011

Sakit hati kan

ha nampak kan hari ni jer 2 entry aku wat. sebenarnya nak wat entry pasal upu tadi jer.. eh tetbe terdapt lak topik baik punya. baru jer dapat tadi. panas lagi dari ketuhar FB. GERAM + SAKIT HATI punya pasal aku nak sangat2 wat entry ni.. ni sume sebab si polan ni (nama terpaksa dirahsiakan takut mengaibkan). penah tak korang tengah tak tau pape tetbe kene serang bagai. siap sound lagi. ha ap perasaan korang time tu.
geram cam muka ni kan? kan? kan?

ada ker patut aku yang tak bersalah ni kene sound direct punya dengan si polan tu. eh sakit tol jiwa aku.. nasib baik bukan sound2 depan2 aku. kalau tak memang mandi air hujan colorox lah. geram betul. boleh pulak ko sound aku tanpa sebab. memang jiwa sakit lah ko ni. tak leh tengok orang senang. dah tak suka aku dari kawan remove jer lah. nak kejam block terus. spe setuju sila angkat tangan cam saya~ ahhaah.. ok2 serius balik. kalau la korang kat tempat aku apa korang wat yer. tadi aku cam nak sound si polan tu, tapi fikir2 balik baik aku biarkan jer. mood aku dah lah tengah happy boleh pulak die spoilkan.. siotkan orang cam tu. he~


P/S: aku masih tak faham ada orang yang camtu. nampak sangat tak ikhlas berkawan.. podah 

No comments:

Post a Comment

KakiBLOGGER